Voor 16:00 Besteld morgen in huis

Klacht indienen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@petsluxurylife.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Bereikbaar via Email, Whatsapp, Telefonisch en via Facebook en Instagram

1 Werkdag levertijd

Bestel je voor 16:00 op maandag tm vrijdag dan wordt de volgende dag geleverd. Bestel je op zaterdag of zondag wordt er dinsdag geleverd.

Diervriendelijk

Al onze producten moeten in de eerste plaats diervriendelijk in gebruik zijn. Zo weet je zeker dat jouw dierenvriendje nooit gewond raakt door 1 van onze producten.

Meer dan 5000 tevreden klanten

Pets Luxury Life bestaat nu bijna 2 jaar en inmiddels hebben wij al meer dan 2000 tevreden klanten. Wij zijn begonnen op Bol.com en sinds September 2020 is onze webshop actief.